Satu Bahan Bacaan Ringan Sambil ber Teh Tinggi atau Minum Kopi Dengan Selingan Lagu-Lagu Blues
tapi lagu kena pasang kaset sendiri sebab aku tak upload lagu disini...

Monday, February 18, 2013

demam PILIHANRAYA

semalam aku rasa semak dengan kempen pilihan raya di Malaysia
pihak sebelah kanan paksa aku percaya pemimpin kiri main bontot dan tidak layak untuk jadi pemimpin islam. -AKUPERCAYA!
pihak sebelah kiri paksa aku percaya pemimpin kanan menyundal dan bunuh sundalnya dengan bom C4, juga tidak layak jadi pemimpin islam - AKUPERCAYA!
pihak belakang terangterangan adalah cawangan parti singapura P.A.P dan tidak layak jadi pemimpin islam -AKUPERCAYA!
pihak depan majoritinya ulamak yang boleh jadi pemimpin islam, namun meletakan calon dari pihak belakang sebagai wakilnya untuk bertanding di kawasan aku mengundi -AKUTAKSENANG!

sudahnya aku menjadi non-partisan dan tidak suka pilihanraya sebab aku tidak diberi peluang untuk pilih!

harini aku suka demam pilihanraya sebab mengimbau zaman kanak-kanak aku bilamana jalan kampung berwarna warni dengan poster dan bendera.
sungguh meriah!
banyak lukisan boleh aku buat!

No comments:

Post a Comment